Tuesday, January 24, 2006

Arrogant, arroganter, arrogantst.......

6 comments:

Anonymous said...

Kun je wel, met een geleend wijf een ander z'n ogen laten uitkijken? Waarom zijn jouw kennissen daar niet bij in la Masia?
WJ

Anonymous said...

He Ronald,
Nou vind ik het toch wel vervelend dat we al een tijdje geen culinaire tips meer krijgen via jouw Blog! Dat was toch wel een van de hoogtepunten van elke post!
Wat is er aan de hand? Ben je een beetje uitgekeken in Barcelona? Of heb je geen inspiratie meer? Wel jammer hoor! SDan maar op zoek naar andere en betere culinaire blogs, misschien hier.
Of hier.
Of hier.
Of hier

Of hier
.
Of hier
.
Of zelfs hier
een patatje met satesaus!
Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!

Kom op medelezers van Ronald's Blog! Laat uw mening horen!

Walter

Ronald Mol said...

Ja, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar aangezien ik weer kilo's aan het kwijtraken ben, worden de betere etablisementen van Barna op dit moment niet intensief gefrequenteerd. Ik vind namelijk dat als je ergens gaat eten je het ook goed moet doen. Lekker flesje wijn erbij, cognacje na afloop, etc. En dat zit er de komende twee maanden niet in. Ik heb mezelf beloofd dat ik op de verjaardag van Willem pas weer zijn thuistap leeg ga maken....:-) Maar bedankt voor je links, erg leuk. Hoewel een blogger die afsluit met "smullende michel" niet direct op mijn culinaire sympathie kan rekenen. Nou, nog één tip dan, voor het betere Italiaanse werk: Tramonti. Helemaal top!

Anonymous said...

Morgen daar lunch?

Ronald Mol said...

Ligt eraan met wie, anonymous....

Anonymous said...

blind date!