Tuesday, May 24, 2005

Co Morrison & Van Adriaanse

Gistermorgen in het vliegtuig zat ik te luisteren naar Van Morrison, mijn grote muzikale held. Wat is dit toch een gigant. Toen ik Astrid tien jaar geleden iets liet horen van Van Morrison, vond ze het kattegejank en wat dies meer zij. Sinds ik haar vorig jaar echter meenam voor een concert in Carré, is ze om. Wat een stem. En die microfoon op het podium, ja die had ie eigenlijk niet nodig. Lekker vloekend op zijn muzikanten die niet helemaal deden wat hij wilde. Want Van is geen makkelijke man. En dat is Co ook niet. Maar vanmorgen wordt Co Adriaanse gepresenteerd aan de Portugese pers. Vorig jaar heb ik nog twee weken doorgebracht in Porto en ik weet zeker dat Co het daar heel erg naar zijn zin gaat krijgen.

3 comments:

Willem Admiraal said...

Ja, dat zal Co wel leuk vinden.

Niet elke kattedarm brengt het tot vioolsnaar zal ik maar zeggen.

...die Co...

...en Van natuurlijk....

...die vindt Porto vast ook wel leuk....maar Co meer natuurlijk...

Magnus said...

Die brombeer komt weer optreden, vvk start zaterdag, Van Morrison & Support Act 10/10/05 Carre Amsterdam

Ronald Mol said...

Ik ga eens kijken of hij binnenkort weer in Barcelona optreedt.