Tuesday, February 12, 2008

Voetballen in Camp Nou

Vorig jaar zat ik nog met vriendje Walter in de box van Sandro Rosell naar Barça-Chelsea te kijken en lees ik dat je in de zomermaanden Nou Camp af kunt huren om er een wedstrijdje te spelen. Kost 40.000 euro. Worden ook de namen opgelezen, een scheidsrechter geleverd en krijgt iedereen een Barcelona shirt met daarop de tekst "Ik heb in Nou Camp gevoetbald." Voor 800 euro extra kun je ook de spelersbus ter beschikking krijgen en nog eens 6000 euro verder wordt e.e.a. op video vastgelegd. Wellicht lijkt dit veel geld, maar ga er eens van uit dat de gemiddelde selectie uit 16 man bestaat, plus coach en verzorger. 36 mensen betalen dus mee aan het potje, dus voor 1300 euro p.p. beleef je iets onwaarschijnlijk onvergetelijk! Goed idee!

5 comments:

Anonymous said...

Het is toch maar goed dat er geen agenten in je vriedenkring voorkomen. Het gezin had maanden niets te eten gehad ...

Ronald Mol said...

Hahahahaha, ja dat is ook weer waar.

Anonymous said...

Mag ik fluiten?
Doe het gratis en geef nog een biertje erna weg in de Polo Club!
WJ

Ronald Mol said...

Ja, dat lijkt mij hilarisch, hoewel het toelaten van mijn vriend op de Polo Club wellicht niet zo'n goed idee is....

Willem Admiraal said...

Voor de helft laat ik je in mijn tuin spelen.

(Inclusief Barbecue, Highschool Musical dansje van Iñaki en María, Tiramisu van Irene en naaktfoto's van je vrouw en schoonzus.)