Thursday, February 18, 2010

Wat een tent

Afgelopen dinsdag ben ik met Walter terecht gekomen in de beste tapas tent waar ik ooit geweest ben, Cal Pep in Barcelona. Natuurlijk was het weer een ouderwetse avond en heeft het me weer een beetje liefde voor Barcelona teruggegeven, een gevoel dat toch wel een beetje verdwenen was. Inmiddels weet ik ook dat Bar Amsterdam een Taveerne is geworden en dat de verbouwing succesvol is geweest. Inmiddels een volwaardige kroeg, had drie jaar eerder moeten gebeuren. Overigens een mooi gevoel te bedenken dat Kajsa in daar geboren is.

3 comments:

Willem Admiraal said...

Je kunt altijd nog terug hoor!

Pamplona is er maar een kleine 5 uur vandaan.....

Ronald Mol said...

Dat komen we de tweede week van Mei even bekijken. Ben overigens al eens in Pamplona geweest en heeft een goede indruk gemaakt op me.

Anonymous said...

Leuk detail aan deze foto is dat alles op het beeld stil staat, behalve de handen van de ober, die niet kan bijhouden wat Ronnie allemaal bestelt!

Ik ga overigens even gebruik maken van deze post om een andere goede blogger te promoten: journalist van El PEriodico en correspondent van het AD: Edwin Winkels , die een dagelijkse blog over Barcelona bijhoudt.
Walter