Monday, July 19, 2010

De vrienden van Jacob

Afgelopen vrijdag was het zo'n 35 graden in Zurich. En aangezien ik me bij de verkeerde gate bevond moest ik, met nog 20 minuten tot vertrek, van hal A naar hal B rennen. Rolkoffer, kostuum, nette schoenen, ik heb wel eens prettiger situaties meegemaakt. Eenmaal in het vliegtuig is het voordeel is dat de deuren dichtgaan en je ook onmiddellijk vertrekt, nadeel is dat niet iedereen heel erg vrolijk naar je kijkt omdat ze hadden gehoopt om 10 minuten eerder het luchtruim gekozen te kunnen hebben........, op de vrijdagmiddag. Sorry! Bij aankomst onmiddellijk doorgereden naar Santpoort-Noord om ons te laten verwennen bij De Vrienden van Jacob. En wat zijn wij daar verrast. Zo begon het al met een maccaron van rode biet, die redelijk spectaculair was en gedurende de avond bleven de aangename verrassingen maar doorkomen. Absolute aanrader en het lijkt mij dat ze op weg gaan naar de tweede ster. 

1 comment:

Magnus said...

Maatje, je moet even je link aanpassen met een n. Werkt nu niet !