Wednesday, September 14, 2011

De drukte voorbij

De huisfotograaf heeft het moment van afgelopen vrijdagavond goed weten te pakken. Terwijl veel mensen systematisch weigeren hun verjaardag te vieren, heb ik hier een tegenbeweging voor opgericht. Vieren die dag, elk jaar weer! Omdat mijn verjaardag vaak samenvalt met Alkmaar Culinair, heb ik maar besloten om e.e.a te combineren. Mijn verjaardag markeert ook altijd het einde van een periode van evenementen en feestjes die in Augustus en September plaatsvinden en het definitieve einde van de zomer inluiden. Tijd voor de open haard, gure avonden, rode wijn en Europees voetbal. Laat maar komen die herfst! 

3 comments:

Walter said...

Wat een feestvarken!
Hoop dat je veel plezier hebt gehad!
Heb je ook felicitaties uit het buitenland ontvangen?

Ronald Mol said...

Hé Wallie, ja nu je het zegt, één of andere malloot heeft mij wel 7 keer achter elkaar gebeld, maar ik herkende het nummer niet, dus het kan nooit een bekende geweest zijn.

Magnus said...

Ziet er goed Ronnie Boy. En even over die herfst. Die is in juli al begonnen.