Wednesday, August 20, 2014

10 jaar Op weg

Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat ik de eerste regels op mijn blog zette. 10 jaar!?!?!  De titel van de post was "Op weg" en is een mooie titel voor het begin van mijn afgelopen decennium. We waren letterlijk op weg om te verhuizen naar Barcelona en wat een prachtige manier is een blog om het thuisfront op de hoogte te houden van de avonturen in den vreemde. 10 jaar geleden dus. Inmiddels hebben verschillende sociale media het fenomeen bloggen links en rechts ingehaald, desondanks zal ik deze blog in de lucht houden. Want, terugkijkend is er nogal wat gebeurd in ons leven. Twee kinderen, drie verhuizingen, een ander huis gekocht, vier keer ander werk, veel hoogtepunten, niet veel dieptepunten, 10 jaar extra levenswijsheid, geweldige loyale vrienden, een prachtig gezin en een fantastische vrouw. Wat ook leuk is om te zien is dat een mens tussen zijn 34e en 44e in de basis hetzelfde blijft, er komt iets meer rust in het hoofd en een duidelijker beeld van wat wel en wat niet. Prettig.
In die jaar zijn de gadgets een beetje veranderd….., speelden er nog een paar Nederlanders in Spanje, is dit nog steeds een geweldig boek, eten we nog steeds op donderdag pannenkoeken, is hij inmiddels elke dag hier in de buurt aan het werk en kijk ik uit naar nog eens 10 jaar!

No comments: