Friday, January 28, 2005

Hendrik Jan de Tuinman

Nu we eindelijk een mooie tuin hebben, is ook het moment aangebroken dat deze onderhouden gaat worden. Slik.....! Want wanneer moet je snoeien? En hoeveel water moet dat plantje eigenlijk hebben in de winter? En wat doe je als je grootste palm in pot in de storm van afgelopen dinsdag je andere palm ruïneert? Volgens mij kan ik nu zo'n beetje gaan snoeien, maar als er iemand is die me hierin van advies kan voorzien, dan hoor ik het graag. Vanavond even het dorp in en morgen eten met Willem en Irene bij Xarlotte. Leuk weekend voor de boeg dus. Oh ja, voor goede sneakers hier klikken en voor de laatste lente- en zomertrends hier.

3 comments:

Willem Admiraal said...

Tuinieren is fantastisch. Ik kan er uren naar kijken...biertje erbij. In een land waar je 4 zuid amerikanen voor 200€ in de maand je tuin perfect houden, zou ik me alleen maar druk maken over de temperatuur van het bier.

Ik heb wel een telefoonnummertje voor je....

Magnus said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Magnus said...

In Nederland is de Hortentia erg populair op het moment !!