Monday, January 10, 2005

Straks, na de STER

Ja, een betere titel kon ik vandaag niet bedenken, want vanavond heb ik een beetje voor de buis gehangen in een hotel in Alkmaar. Raar hoor om in een hotel te zitten in de stad die je zo goed kent. De dag begon vanmorgen vroeg. Om kwart voor vijf ging de wekker en Astrid heeft mij naar El Prat gebracht. Om half tien zat ik achter mijn bureau in Amsterdam. Drukke dag gehad en tamelijk afgepeigerd lamlendig voor de TV gehangen. Maar, vanavond de leukste quiz gezien die ik lange tijd gezien heb, nl. de Mike en Thomas show. Beetje gepikt van Never mind the buzzcocks van de BBC, maar erg leuk! Morgenavond de DVD presentatie van het Oud Hollands Mannenkoor, dus dat wordt een gezellige avond. Kwam ook nog wijze woorden van een e-learning expert tegen.

2 comments:

Magnus said...

Het is "gepikt" van de BBC, maar niet van de Buzzcocks. Kom alleen niet op de titel . . . heb het van de week ergens gelezen

Ronald Mol said...

Ja, je hebt gelijk, ik realiseerde me dat vanmorgen ook in de auto. Het was zo'n raar mannetje die op de piano ging spelen. Het concept was wel iets anders, maar toch ook weer niet. In ieder geval heb ik enorm gelachen om de Thomas en Mike show.