Thursday, February 10, 2005


lectrr

2 comments:

Hans said...

Ha die Topo, gebeurd er hier nog wat?

Ok, het zal druk zijn. Misschien heb je nog wel tijd voor een romantisch tripje met Astrid naar http://www.castelldemporda.com? Ik wil er nog steeds een keertje heen, maar het is er nog niet van gekomen. Ook handig voor Willem met die verhuizing.

Groeten H

Ronald Mol said...

Jawel, maar ik was het weekend in Nederland en had gewoon geen tijd om het er even van te nemen. Wel grappig dat je dit kasteel onder de aandacht brengt, want ik had het namelijk al in mijn favorieten staan. Astrid en ik proberen in Maart nog een weekje weg te gaan en dan zullen we dit kasteel zeker met een bezoek vereren. Mocht je in deze periode van de ouderlijke beslommeringen verlost willen worden en ons aan de dis willen vergezellen, dan zijn jullie van harte welkom.