Thursday, February 17, 2005

Online spelen

Het is mijn grootste onhebbelijkheid, maar ik kan er niets aan doen. Ik vind Playstation 2 leuk! Nadat ik vorig jaar al (terecht vanuit Astrid's oogpunt) een echtscheiding riskeerde door GTA Vice City tot in den treure te spelen, heb ik afgelopen weekend GTA San Andreas aangeschaft. Er is weer ontzettend goede muziek in het spel verwerkt, dus ik ben benieuwd. Vanavond maar eens even kijken hoe het eruit ziet. Dat er online ook heel erg mooie en goede spellen te vinden zijn, bewijst het Zweedse bedrijf Shockplay. Spelletjes die gebaseerd zijn op Macromedia Shockwave. Ga vooral eens tafeltennisen. Is heel erg cool! Voor kleinere spelletjes kun je ook terecht op Shockwave.

2 comments:

Willem Admiraal said...

Gran Turismo 4 komt uit op 9 Maart in Spanje. Als je PS2 leuk vindt, moet je deze zeker eens proberen!! Het enige spel met de Nordschleife én verschillende SEAT om lekker mee te scheuren!

Magnus said...

Grand Theft Auto, een populair computerspel, wordt door de families van drie omgekomen politiemannen verantwoordelijk gehouden voor hun dood. Ze willen 600 miljoen dollar schadevergoeding van Sony en de spelletjesmaker Take2.Daarnaast slepen de nabestaanden Wal-mart en Gamestop voor de rechter omdat zij het spel verkochten aan Devin Thompson, een 16-jarige autodief. Thompson werd in 2003 door de politie in Alabama aangehouden omdat hij in een gestolen auto lag te slapen. Toen op het bureau tegen hem proces-verbaal werd opgemaakt, opende hij het vuur op de agenten. Drie van hen kwamen om en Thompson vluchtte korte tijd met een politieauto. Nadien verklaarde Thompson: "Het leven is een computerspel. Je moet toch een keer dood." De inmiddels 18-jarige Thompson bleek het spel Grand Theft Auto (GTA) "obsessief" vaak te spelen, stelt de aanklacht. GTA bevat alle elementen van Thompsons verhaal: autodiefstallen en gewelddadig verzet tegen de politie.