Friday, April 01, 2005

Veel te gebeuren

Er staat veel te gebeuren dit weekend. Beau van Erven Dorens heeft zijn laatste uitzending vanavond. Marco Borsato en DJ Tiësto (Thijs), gaan samen vanaf de Erasmus brug een uitvoering doen van het nummer "Love comes again". De Paus zal dit weekend waarschijnlijk niet overleven want hij heeft al het laatste sacrament ontvangen. Het D'66 congres gaat zich uitspreken vóór de coalitie. Trinidad Tobago heeft dé 1 april grap door Don Leo te contracteren. En zondag gaan wij naar Nederland. Astrid twee dagen naar Microsoft en ik heb de tweede helft van de week een beurs, mijn minst favoriete hobby.

2 comments:

Willem Admiraal said...

Gôh, wat ben ik jaloers. Ik op die saaie races en jij lekker naar Parkeervak! Het is niet eerlijk verdeeld....

Ronald Mol said...

Sorry, verkeerd verteld. Ik sta op een beurs voor antieke horloges, waar alleen maar filmsterren en leuke mensen op af komen.