Saturday, August 06, 2005

Limewire en slechte smaak

Toen ik zo'n drie jaar geleden Limewire gebruikte, was het aanbod van muziek, vele malen minder dan op Kazaa. Sinds een week heb ik het programma echter weer gedownload en het werkt geweldig. Het ziet er niet alleen veel beter uit dan Kazaa, maar elke zoekopdracht die ik tot nu toe heb ingegeven heeft ie gevonden. Eindelijk "Get out of my way" van Joe Torres dus kunnen downloaden (van de Nederlandse KPN reclame). Verder heb ik deze dagen last van een fenomeen waar elke muziekliefhebber met regelmaat last van heeft, nl. Slechte Smaak. Zo ken ik mensen die Shakira goed vinden (echt, ik ken ze) en mensen die van Niel Diamond houden. Ik ga ze allemaal verslaan door te zeggen dat ik zéér opgewekt raak (en trek in een biertje krijg) als ik "Vrienden voor het leven" van Jan Smit hoor. I rest my case.

1 comment:

Magnus said...

Mijn held heet Neil, rest my case.