Wednesday, September 21, 2005

Computerflaters

.....Een medewerker van een internetprovider hielp een vrouw met een technisch probleem. Terwijl de twee wachtten tot de computer opnieuw was opgestart, vroeg de vrouw aan de medewerker of hij haar kon zien door het scherm heen. Met gevoel voor humor antwoordde de medewerker:"Nou, ziet u dat kleine groene lichtje op de monitor?"Het volgende wat hij hoorde was een luide gil terwijl de vrouw de telefoon op de grond liet vallen........

.....Helpdesk: "Hoe kan ik je helpen?"Klant: "Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven."Helpdesk: "Oke, en wat is het probleem?" Klant: "Nou, ik krijg wel de letter a. Maar hoe zet ik er nou een rondje omheen?"........

....Klant: "Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: 'can't find printer'. Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden."......

....Klant: "Ik kan niet printen."Helpdesk: "Bent u de enige die uw printer gebruikt, of is hij aangesloten op een netwerk?"Klant: "Ja, hij is aangesloten op het netwerk hier, maar dat kan het probleem niet zijn. Het netwerk ligt plat dus er is niemand anders die op dit moment probeert te printen."....

No comments: