Thursday, September 01, 2005

Vechten als een leeuw.........

.............heeft sinds vandaag betekenis gekregen. In Tanzania heeft een man het gevecht met een leeuw ook daadwerkelijk met zijn blote vuisten beslecht. Prachtig verhaal. Zelf heb ik ook als een leeuw mogen vechten gisteren, maar zonder succes. Het zou me nooit gebeuren, maar ben toch mijn telefoon kwijtgeraakt aan twee zigeunertjes. Pu.... de .......dre. Direct de simcard laten blokkeren, dus daar hebben ze niets meer aan, maar de telefoon ben ik natuurlijk kwijt. Geluk bij een ongeluk is wel dat ik hetzelfde nummer heb gehouden. Ondertussen hangen mijn Nederlandse vrienden aan de telefoon die met z'n allen in het zonnetje een biertje staan te drinken bij de harddraverij in Heemskerk. Nou ja, volgend jaar ben ik weer van de partij.

2 comments:

Anonymous said...

Nou, dat krijg je er nou van, ROnald, hoe vak moet ik je nog zeggen dat je uit die rosse buurten moet blijven. Zoek dan ook eens een fatsoenlijke buurt op voor je nachtelijke uitstapjes!!!!

WJ

Magnus said...

Kermis was geslaagd, ontmoette natuurlijk weer het nichtje van . . . met de groeten van de Roma's!