Wednesday, October 12, 2005

Nieuwe iPod

Eindelijk is het dan zover. Het gerucht ging al maanden, maar nu is de nieuwe iPod gepresenteerd met videofunctie. Ook komt er een nieuwe iTunes aan waarbij je videoclips en afleveringen van TV series kunt kopen voor 2 dollar. Kun je dus een aflevering van the Sopranos kopen, terwijl die pas in Nederland over een paar jaar op TV komt. Leuk. Ondertussen regent het hier zo hard, dat de bijkeuken blank staat en de satellietschotel een kwartier geen signaal heeft gehad. Ik vraag me af wanneer we hier kunnen schaatsen op de sloot en wanneer de eerste paella met boerenkool wordt gemaakt....

5 comments:

Magnus said...

En na het bekemd maken van dit nieuws kelderde het aandeel Apple met 4,5%. Merkwaardig . . .

Ronald Mol said...

Lars, volgens mij hadden wij vorig jaar afgesproken dat jij je zou onthouden van beursgerelateerd commentaar, gezien je kennishiaat op dit vlak :-)
Normaal gesproken reageert een beurs overigens bijna niet op dit soort aankondigingen. Als er echter 1000 ontslagen worden, dan vliegt het aandeel omhoog. Snap jij het nog? Ik wel!

Anonymous said...

Beste Ronald,

Wil je deze posts niet meer plaatsen, want daarmee creer je een problema in Sant Cugat en VAllvidrera, nl. Willem die meteen naar de Mediamarkt rijdt en teveel geld uitgeeft (volgens I.), en ik die zijn tweedehands iPod moet kopen!
Gr, W.

Willem Admiraal said...

Helaas, Walter. Apple is te laat. Ik heb al complete speelfilms in m'n telefoon....

Ronald Mol said...

Willem, is dat soms die telefoon die je op een accu van een auto aan moet sluiten?