Monday, October 03, 2005

Paul de Leeuw is helemaal terug

Natuurlijk is hij nooit weggeweest, maar voor mij heeft ie lange tijd niet het niveau gehaald van de tijd van "De schreeuw van de Leeuw". Echter, toen ik vanavond "per ongeluk" bleef hangen bij "Mooi weer de Leeuw", kon ik niet anders dan tot de conclusie komen dat Paul de Leeuw helemaal terug is. Ruimte latend voor zijn gasten en hilarische momenten (Adje, blijkt overigens een acteur te zijn, waarschijnlijk deel uitmakend van de show), afgewisseld met emotie. Paul de Leeuw gaat het 20.00 uur gat op de zaterdagavond opvullen en ik voorspel dat dit een grote hit gaat worden. A.s. zaterdag heeft hij Robbie Williams in de uitzending.....!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Ik was inderdaad heel blij toen ik een paar maanden geleden zag dat hij terug was. Maar nadat ik een paar vreselijke shows had gezien met honderden gehandicapten, dikke viswijven en een moddershow met yogurt, heb ik tot mijn grote spijt niet meer gekeken.
Maar als jij zegt dat hij weer op nivo is, dan geef ik hem nog een kans...
Walter

Magnus said...

Uitzending met Robbie is geloof ik pas donderdag 13 oktober !! Vond de Leeuw ook niks meer aan, maar heb 14 dagen geleden samen met moeders gehuild van het lachen. Een optreden van Grant & Forsyth (de pruiken) en een windmachine. Hilarisch !

Ronald Mol said...

Leuk om te lezen dat oude fans het toch weer oppakken en hem weer de kans gunnen om het kijkcijferkanon van Nederland te worden.