Sunday, December 11, 2005

Superavondje

Aangezien we de camera niet konden vinden heb ik deze foto van Willem maar even gestolen. Gisteravond was het tijd voor het jaarlijkse kerstdiner, echter dit keer in Barcelona en in gezelschap van de gezelligste mensen uit de omgeving. De Beef Wellington met hete bliksem werd voorafgegaan door een krabkoekje, geitenkaas met zongedroogde tomaat en honing, parmezaanschuim met gemarineerde tomaten en kokos/visfond met gegrilde garnaal. We sloten het geheel af met een fondant van chocolade. Een heerlijke avond gehad waarbij na afloop de traditionele likeurtjes op tafel kwamen, waarvan iedereen alles geprobeerd heeft. Ik weet nu ook waarom Bruidstranen deze naam gekregen heeft, want de tranen sprongen in mijn ogen toen ik hier een slok van nam. Wat een smerig zooi is dat zeg.

1 comment:

Anonymous said...

Als ik nu ga vertellen hoe goed het allemaal smaakte en hoe perfect het allemaal was voorbereid, dan ben ik bang dat ik volgend jaar tussen 200 "gezellige vrienden" van je zit, dus: het viel allemaal wel mee, leuk tafelkleedje, goed gepouleerde glazen en lekkere muziek bij gezellig kaarslicht. Die typische hollandse pot was lekker door elkaar geroerd door een expert en jouw vrouw had zich goed opgedost.
Jammer dat ik nu een jaar moet wachten tot ik je weer zie!
Onze dank is groot!

Voor alle mensen die het in hun hoofd halen een keer bij Ronald te gaan willen eten: vooral niet doen, laat hem met rust, dan kan-ie een maal per jaar het beste van hem aan mij laten zien! En als het dan toch moet, bel Willem voor een nasi met gebakken ei.

Walter en Anna