Wednesday, July 12, 2006

Op verzoek van Opa

Nog een foto van Kajsa.

3 comments:

Anonymous said...

Ze slaapt alleen maar! Is dat wel in orde?
Walter

Anonymous said...

En nu krijg ik ook nog door dat JIJ 's maddags met haar slaapt!!!! Wat is dat nou? De omgekeerde wereld!! Normaal houden toch moeder en kind een middagdutje, maar nee, hoor, om 3 uur 's middags krijg je netjes Astrid aan de telefoon en Ronald doet een middagdutje.
Hoe loopt dit nou af? Ik vraag me nu echt af wie er de borstvoeding bij jullie geeft.....
Walter

Ronald Mol said...

Walter, ik ben zo ontzettend blij met je bezorgdheid! Waarschijnlijk heb je het niet zo druk met je nieuwe bedrijf, want mijn telefoon blijft maar gaan. Want terwijl ik aan het werk ben, blijf jij maar bellen. Astrid helpt mij dan door de telefoon op te nemen. Ik heb haar gezegd dat als jij belt, ik er niet ben of aan het slapen ben. Ben nu even wakker, vandaar dit berichtje.