Friday, November 10, 2006

Italia, here we come

De afgelopen dagen in Nederland waren zowel zakelijk als privé aangenaam. Vooral de woensdagavond was geweldig. Een hapje eten bij een goed restaurant met je twee beste vrienden is één van die dingen waar het eigenlijk om draait in het leven. "Ja, doe maar een flesje Amarone hoor" en "doe nog maar een flesje", afijn, het was goed om bij elkaar te zijn. Volgend jaar gaan we een lang weekend een aantal Piëmontese wijnhuizen bezoeken, de Italiaanse keuken testen en nog meer wijn proeven. En, misschien gaan we ook nog wel ergens wat wijn proeven. En als er tijd in het programma is, bezoeken we waarschijnlijk ook nog wel een leuke wijnhuis. Afijn.......

4 comments:

Anonymous said...

He Ronnie, ik wil jouw beste vriend hier worden en af en toe met z'n tweën lekker gaan eten en drinken. Dan ben ik zeker dat je binnenkort NIET meer naar Italië moet voor deze culinaire hoogstandjes!
Walter

Ronald Mol said...

Nou, daar houd ik je aan!

Willem Admiraal said...

Hey Ronald, de laatste keer dat ik met jou een wijnproeverij had afgesproken (in de kantoren van Dataview España), had jij afgezegd.

Ik hoop dat je dat nog een keertje goedmaakt. Want grote verhalen over hoe leuk het wel niet is heel ver weg......

Anonymous said...

De echte inkoper en kenner wordt gewoon niet meer gevraagd om mee te gaan naar Italie......

Directe familie van Ronald.....