Friday, November 17, 2006

Vroege Sinterklaas


Voordat Sinterklaas morgen op de stoomboot naar Spanje stapt, heeft ie eerst nog even twee kado's afgegeven in Sant Cugat. Wat veel kinderen namelijk niet weten in Nederland is dat de Sint eigenlijk vanuit Barcelona vertrekt (wel eens van de haven van Madrid gehoord?). Voor Astrid had hij een echt Hello Kitty telefoon en voor Ronald de dunste telefoon ter wereld (ja, je moet toch ergens dun in zijn). Wat een verrassing. Astrid vertelde mij heel trots dat ze haar huidige telefoon alweer anderhalf jaar in haar bezit heeft. Maar toen de alcoholdampen een beetje verder optrokken bleek dat een half jaar te zijn. Zijn wij de enigen die een mobiele telefoon na een half jaar gedateerd vinden???? In ieder geval heeft de Sint weer twee mensjes blij gemaakt.

4 comments:

Anonymous said...

Wel rolbevestigend die kado's van Sint (gaat hij naar Spanje?).

Een fleurig,vrolijk,modern belspeeltje in meisjeskleur voor de jonge moeder en een saai in rouwkleuren uitgevoerde, dertien in een dozijn Koreaan voor de consultantpapa.

Ronald Mol said...

Hahaha, in ieder geval heeft consultantpapa nu een mobieltje dat nóg dunner is dan het mobieltje van zijn goede vriend die manager is van een polisverkoper uit de provincie.

Willem Admiraal said...

Mannen, mannen, het gaat niet om de dikte of grootte...

...zegt Irene me altijd geruststellend...

Dat grijze Samsungetje is niet zo grijs als op de foto. Als je hem in de hand hebt, is het best wel een indrukwekkend machientje.

Maar ja, ik hou van dikke blokken met veel onzin, dus een Samsung is aan mij niet besteed.

Anonymous said...

Ik word hier alleen maar jaloers van, dus hou wijselijk mijn mond.
Blackberry Walter