Friday, January 19, 2007

Hoera voor Hans c.s.

Gisteravond heb ik voor het eerst in mijn leven geklapt na een landing. Geloof me, u had hetzelfde gedaan. Ik zat ter hoogte van de vleugel en het leek of het gevaarte van bordkarton was. Zwieperdezwiep. Vlak voor de landing was het opvallend stil onder de passagiers. Toen het toestel echter aan de grond stond, leek het of iedereen zijn zenuwen weg moest lachen of praten en leek het vliegtuig net een kippenhok. Ik kan me voorstellen dat vluchten op dagen zoals gisteren stiekem de krenten in de pap zijn voor Hans en zijn collega's. Transavia bedankt!

4 comments:

Ronald Mol said...

Hahaha, ik heb ze als dank allemaal even zacht in de billen geknepen.

Anonymous said...

Ronald, ben blij voor je dat je na bijna drie jaar Spanje íets van die Spanjaarden overgenomen hebt; klappen in het vliegtuig! Ik zie je al zitten met je blije koppie; klapperdeklap, een applausje voor de kapitein!
Nu nog je auto vol deuken hebben en siëstas slapen tussen de middag! Oeps, dat eerste heb je al.....!
Walter

Anonymous said...

Nou ik klap woensdag graag hoor als we weer veilig geland zijn op onze vakantiebestemming. Ik hoop dat de wind dan eindelijk eens is gaan liggen.
MARION

Willem Admiraal said...

Ik klap altijd, behalve op de laatste vlucht naar Brussel met Virgin Air. Ik kon die plioot wel een klap voor z'n donder geven!

Het zal ongetwijfeld de schuld van de wind geweest zijn. Maar de wind kun je geen knal verkopen....