Wednesday, January 24, 2007

Tegelwijsheid

Ere, wie ere toekomt, de website Truttig Tegeltje is mij in het vizier gekomen door Anna-Maria. Ik vind het een briljant concept, waarbij gevleugelde uitspraken van mensen uit je omgeving voor het nageslacht bewaard kunnen worden. Zo is een golden oldie van Henk de Vries: "Als je tegenwind hebt, moet je harder trappen" De moeder van een vriendin van Astrid: "Als ik zo'n kop had, dan vrat ik uut een emmer". Vriend Lars, overtuigd Ajax supporter, kan binnenkort een tegeltje tegemoet zien met de tekst: "Voor goed voetbal zit ik tegenwoordig in Alkmaar"

3 comments:

Magnus said...

Hahahaha ... wakker wordend uit de nachtdienst is het heerlijk wakker worden met een bulderende glimlach !

Ronald Mol said...

Ik kon die lach hier horen! ;-)

Anonymous said...

Ja, ja, en als je naar links kijkt, zie je rechts niets. Als de hemel naar beneden komt, heeft iedereen een blauw petje op.

Als, als, als,...