Saturday, September 15, 2007

iPod Nano

Met mijn iPod(s) ga ik op een soort Web 2.0-achtige manier om. Continue veranderende playlists, liefst ook van vrienden en altijd de beschikking tot mijn favoriete muziek. Vandaag ben ik verrast door de nieuwe iPod nano die ik van Astrid voor mijn verjaardag heb gekregen. Wat een prachtige apparaatje, een echte Apple. Vooral het gebruik van Cover Flow geeft het gevoel dat je door je cd collectie aan het bladeren bent, waardoor het "oh ja, dat is leuk" effect nog eens wordt vergroot. Zo luister ik op dit moment naar de muziek waar ik ooit mijn afstudeerscriptie op schreef, Hollywood Town Hall van de Jayhawks.

3 comments:

Willem Admiraal said...

Vanaf Leopard werkt de Mac-explorer ook zo. Daarom wacht ik nog even tot December...

Magnus said...

Ik veerde op toen ik The Jayhawks tegenkwam (gelijk even opzetten nu), maar een blik naar My Blogger Panel bracht me terug in de realiteit ... :-)

Ronald Mol said...

Hahaha, er staat niet voor niets "Sorry" bij.