Tuesday, September 25, 2007

Stuurbekrachtiging

In Amsterdam Noord wordt op dit moment hard gewerkt aan de Noord-Zuid lijn. Dit betekent dat ten noorden van de IJtunnel de weg alle kanten opgaat. Gisteren had ik een bijna dood ervaring op deze weg. Tijdens het inhalen en insturen, viel de stuurbekrachtiging weg. En dan is een auto van 1800 kg best wel zwaar....! Op het nippertje heb ik een andere auto én de vangrail weten te ontwijken. Nog nooit ben ik zo blij geweest met mijn gewicht, ik had het nodig om het stuur om te draaien. Ik zeg maar zo: "Hieperdepieperdepiep, ik raad u aan, koop nooit een Jeep."

3 comments:

Anonymous said...

Beste Ronald, zoals je weet, hebben je Spaanse vrienden het beste met je voor. Het is ook daarom dat we sinds we van het bestaan van die Jeep kennishebben, wij eenduidig aangegeven hebben een Duitser te kopen. En wat doe jij? Ja, je slaat die goede raad volledig in de wind!
WJ
PS. Maar goed dat jullie files hebben in NL; als mij dit zou gebeuren met mijn dagelijkse 180km/St zou ik wel anders piepen!

Ronald Mol said...

Volgens mij gieren de zenuwen gewoon door je keel omdat je goede vriend weer naar Spanje komt en heb je daarom geen controle over je rechtervoet.

Willem Admiraal said...

Wat is die Walter toch en stoere kerel.

180km/St! Waar staat St voor? Zullen dat Stundenkilometer zijn?

Ik dacht dat die Joosten Nederlander was.

Ik vind dat trouwens nog een hele snelheid voor die vrachtwagen van hem....