Wednesday, May 14, 2008

Sportgeschiedenis


Voor iedereen die echt intellectueel even de diepte in wil, neem de moeite om bovenstaand filmpje van John de Wolf te bekijken. John presenteert tegenwoordig een soort woonprogramma en doet dit op een manier die Paul Witteman doet verbleken. Nee, Paul Witteman en Ischa Meijer samen. Hoogtepunt is wat mij betreft het moment waar John zegt: "Als ik eventjes heel snel schakel, waarom moeten mensen kunststof kozijnen nemen?" Kijk en geniet. Overigens via de geweldige site Sportgeschiedenis.

2 comments:

Anonymous said...

Aan wie doet John me ook alweer denken ? Wie kan er bij ons op de gracht nu van die typische impertinente vragen stellen en aan wie doet John mij denken qua kleding en proletische haardracht ??

Ronald Mol said...

Ik zie steeds vaker één van mijn buren met een pet op zitten. Helaas heeft hij de pet een keer te weinig opgedaan, gezien de opmerking hierboven die alleen veroorzaakt kan zijn door een flinke zonnesteek. Wel blijven bedekken hoor!