Monday, September 15, 2008

In Europa

Morgenochtend vroeg brengt de KLM mij naar Parijs. Kwart voor zes uur de deur uit en dan hoop ik rond kwart voor elf op de plaats van bestemming te zijn. Al met al dus vijf uur onderweg. Eigenlijk zou ik 's middags met de trein naar Londen gaan, maar een tunnelbrand gooit roet in het eten. 's Avonds maar terug naar Alkmaar dus. Niet vliegend, maar met de Thalys. Om kwart over drie weg uit Parijs, om kwart over zeven weer in Amsterdam. Eens kijken hoe het treinen bevalt, volgens mij is het de ideale manier van vervoer op dit soort trajecten.
UPDATE: Op een naar drie dagen oud zweet riekende Pakistaan naast me tussen Brussel en Rotterdam, goed bevallen. Echter, je adem inhouden tussen deze twee steden is best lang kan ik je verzekeren. Maar, Willem heeft gelijk, treinen is erg lekker en ontspannen. Zeker als de reden van het bezoek een succes is geweest en er ook nog een uurtje Lafayette inzat. Zeezout van Île de Ré ingeslagen en mosterd van Maille. Het is net of ze daar verstand van lekker eten hebben......

4 comments:

Willem Admiraal said...

Hier in Spanje heb ik het vliegen naar Madrid al opgegeven. Er wordt alleen nog maar getreind. Lekker rustig aan het werk met de telefoon en computer (Stopcontacten en GPRS aanwezig...)

Heerlijk, en voor het mileu beter dan het vliegtuig (denk ik....)

Willem Admiraal said...

Ja, ja, vooral zeezout van Île de Ré.

Ik zit af en toe zonder, en dan ben ik gewoon mezelf niet. Dan weet ik gewoon niet hoe ik dat eitje met gewone zout door m'n strot heen krijg.....

Anonymous said...

Niks fout aan zeezout van Île de Ré!
ik heb zelf 3 kilo staan, en op mijn BBQ's maakt willen altijd minimaal 100gram op; vandaar die nierstenen dus!!!

Ronald Mol said...

Hahahaha