Sunday, October 12, 2008

Mannen bedankt!

In eerste instantie was ik niet erg enthousiast over het nummer Wit Licht van Marco Borsato. Vooral eigenlijk door het nummer Wit Licht. Echter, toch maar even gekocht en verdorie, het is Marco (en John Ewbank) toch weer gelukt, ik heb het einde van het nummer Dochters  niet droog gehaald. Wat een prachtig nummer. Dat ik zelf vader ben van een prachtige dochter draagt natuurlijk bij aan mijn aanval van sentiment, maar dit nummer voorlopig maar even niet in de auto draaien als ik een beetje veilig thuis wil komen.

3 comments:

Willem Admiraal said...

http://www.youtube.com/watch?v=LNaNVuWes_U

Anonymous said...

Jakkes, mag niet in de schaduw staan van mijn 'Meisje van 16'.

Anonymous said...

Hoorde het vorige week voor het eerst...vroeg in de ochtend. Net nadat ik door Arthur was afgemaakt tijdens een partij ping pong.Precies middenin de drukte van het snel-snel-naar school.

warme tranen...en dan heb ik niet eens een dochter ;-)