Wednesday, December 10, 2008

Stan Smith rulez

Eigenlijk draag ik ze mijn hele leven al, Adidas Stan Smith. Een simpele schoen met een perfecte pasvorm. Lopend vanaf de Champs Elysee naar de Place de la Concorde, stuit ik op de grootste Adidas winkel die ik ooit ben tegengekomen. En daar zie ik ze, de remake van de eerste schoen die ooit voor Stan Smith gemaakt zijn; een collector's item. Kunt u die even in mijn maat halen? Helaas, helaas, zoals ik zijn er wel meer mensen die het model en de pasvorm weten te waarderen. Pech gehad dus. Maar, wat zie ik daar? Een paar prachtige Stan Smith schoentjes, maat 25. Pak maar in. Kajsa dus voortaan ook besmet met papa's virus. Gelukkig kan ik in de winkel achter de computer zelf mijn eigen ontwerp maken en die worden over drie weken thuisgestuurd. Zo simpel mogelijk met een "Argentina Blue" accent. Best leuk, zelf ontwerper spelen. 

No comments: