Sunday, January 04, 2009

Handsome Eight

Het ziet ernaar uit dat 2009 een prachtig jaar voor de voetbal liefhebber gaat worden. AZ wordt kampioen, Feyenoord gaat een sterke tweede helft van de competitie tegemoet, Odin '59 bestaat 50 jaar en Mounir el Hamdaoui gaat naar een heel grote club aan het eind van het seizoen. Het broertje van Mounir, Ismael, op de foto links, heeft er gisteren in ieder geval voor gezorgd dat ik het mooiste voetbalmoment van het jaar al op 3 januari heb gezien. Wat een voetballer en wat een geweldig toernooi is het Handsome Eight dat elk jaar in het begin van het jaar in Alkmaar georganiseerd wordt door mijn overbuurman, Peter Koch. Wel is me gisteren duidelijk geworden dat de panna koningen niet uit Egmond komen, maar vooral uit het Rif gebergte (zie het filmpje rechts)                                                                    

4 comments:

Anonymous said...

Ik ben toch de beste ! En gewoon uit de stad van de ooievaar.

Ronald Mol said...

Edwin, helaas was je de beste, je bent ingehaald. Je lijkt wel een beetje op een vriend van mij die op 50-jarige leeftijd nog steeds denkt dat er een 21-jarige in hem schuilt.

Unknown said...

AZ kampioen?

Grappemaker....

Anonymous said...

Dingen zijn niet altijd wat ze lijken ! Je zult verder op zoek moeten gaan naar de ware identiteit van Edwin ! Overigens kan ik een ieder die wat meer over de achtergrond van deze pannavirtuozen wil weten de nieuwste Hard Gras warm aanbevelen !