Friday, March 13, 2009

Afgelopen dinsdag zat ik in een hotel aan de rivier de Liffey. Uitkijkend op The Clarence, het hotel van U2. Het was alweer 8 jaar geleden dat ik voor het laatst in Dublin was en de transformatie is fenomenaal. Het is duidelijk dat er de laatste twee decennia veel, heel veel geld verdiend is door de Ieren. Ik kon me nog herinneren dat de oude pakhuizen destijds in de steigers stonden en tegenwoordig staan hier de mooiste gebouwen. Als je in Ierland bent, verbaas je je iedere keer weer over de ongelooflijke vriendelijkheid van de Ieren. Een aanrader voor iedereen die een relaxte vakantie of een leuke weekendbestemming zoekt. Voor de prijs van het ticket hoef je het niet te laten, want mijn ticket kostte, 12 euro.....

1 comment:

Magnus said...

En nog bedankt voor de tip van Air Lingus ! Voor 2 tickets richting Boston in september, gisteren geboekt, steken we toch 300 euro in de pocket in vergelijking met KLM/Continental/British Airways etc.