Monday, March 23, 2009

Siena


Afgelopen weekend zijn Harry, Arthur en ik weer op pad geweest in de laars van Europa en dit keer zijn wij losgelaten in Toscane. Op vrijdagmiddag hebben we een super proeverij gehad bij Castello Banfi , waar ook nog een lunch op niveau voor ons klaarstond. De rest van de dagen hebben we in Siena doorgebracht. Weliswaar was het ontdekkingsniveau een stuk lager dan vorig jaar , omdat Siena nu eenmaal toch het betreden van platgetreden paden betekent, en Treviso ons volledig onbekend was, dus als bestemming spannender. Desalniettemin, is een lunch van 4 uur op het Piazzo del Campo niet echt heel erg vervelend en hebben we weer zo verschrikkelijk veel gelachen, dat de kaken er nog pijn van doen. Wel eens iemand op het vliegveld zijn rolkoffer in de daartoe bestemde afmetingsbak zien doen en vervolgens de koffer er niet meer uit zien krijgen? Tot groot ongenoegen van het slachtoffer, wij wel....

1 comment:

Caos Calmo said...

4 Uur lunchen op het Piazza del Campo. Ik kan me levendig voorstellen, dat dat 4 uur genieten is geweest. Deze zomer zit ik met gezin in Toscane en verwacht ik hier ook nog even te zijn al zal mijn kleine man me geen 4 uur geven om onderuit te zakken. Uiteraard ook nog even kijken in het Artemio Franchi, waar de AC al een aantal jaren achtereen de Salvezza weet te realiseren.