Thursday, May 07, 2009

Mickey Mouse land


Deze week zit ik met een nog een paar duizend mensen "opgesloten" in een extreem groot hotel in Orlando. Het binnenkomen van de VS vind ik altijd een bevreemdende ervaring. Extreem strenge veiligheidseisen zorgen ervoor dat je een uur in de rij mag staan voordat je erin mag. Als je de VS weer verlaat, dan ziijn de veiligheidseisen zeer minimaal, wat atltijd een beetje vreemd overkomt. In ieder geval is het event waar ik ben, ongelooflijk goed georganiseerd. Op het moment dat je denkt: "Waar zou dat toch zijn?", komt er al iemand op je aflopen. Maar, vandaag weer lekker naar het mooie Alkmaar!

1 comment:

Willem Admiraal said...

Tjeemig de pemig, wat zijn we weer jaloers! Ik hoop dat ik de komende weken ook mijn eerste reis af ga leggen. De Verenigde Staten zullen moeten wachten, want we hebben veel meer chaos in China.

Maar sinds 1993 ben ik niet meer in Amerika geweest en ik kan niet wachten op mijn volgende bezoek....