Friday, May 22, 2009

We kennen de schatten helemaal niet, maar toch zitten wij naar bovenstaande advertentie in het NHD met verbazing en vooral verwondering te kijken. De tekst luidt: "5 jaar getrouwd, Liefde, Passie, Romantiek en Betoverd door jouw schoonheid." Niet alleen is de tekst nogal simpel, we snappen ook niet waarom je dit wilt delen met de lezers van het Noordhollands Dagblad. Gisteren kwam ik ook nog een geboortekaartje tegen van nieuwbakken ouders die in de binnenflap het volgende zeiden: "We zijn erg blij met de geboorte van onze dochter." "Ja", denk ik dan, "dat mag ik hopen. Waarom? Waarom dit soort overbodige, gespeend van alle humor en vermogen tot relativering, non-informatie delen met de wereld?

5 comments:

Magnus said...

Vanavond op televisie even getuige geweest van Tros Muziekfeest Sterrencruise.

Pffffffffff, echt een reden om alle schepen te verbranden en Nederland definitief te verlaten.

Om je dood te schamen !

Ronald Mol said...

Ik kan daar alleen naar kijken als ik weet dat alle touwen bij ons thuis opgeborgen zijn, de drang tot opknopen kan te groot worden. Dit soort programma's doen het programma van Dennie Christiaan alsnog in achting stijgen......

Willem Admiraal said...

Het lijkt erop dat deze krantenadvertentie een slippertje van Marcel ten opzichte van zijn meissie moet goedmaken....

Te zoet, ziet er uit als een laatste poging....

Ronald Mol said...

Haha, Willem, zo had ik er nog niet naar gekeken.

Magnus said...

Heb geen ervaring, maar ik dacht altijd dat zoiets werd goedgemaakt middels een creditcard Willem ?