Sunday, September 20, 2009

Leuk speelgoed


Omdat het allemaal lekker gaat besloot ik me afgelopen vrijdag te trakteren op een echt jongenskadootje: De Monitor Audiostream 10. 15.000 internet radio stations tot mijn beschikking, prachtig design en via het Wifi netwerk kan ik de muziekbestanden afspelen die op mijn harde schijf staan. Geen gezeur meer met iPods die aangesloten moeten worden dus, maar gewoon één apparaat dat alles doet. De kwaliteit is indrukwekkend voor zo'n klein apparaatje en ik ben er achter gekomen dat er in Zwitserland een geweldige jazz zender zit....! Gewoon blij.

3 comments:

Anonymous said...

Ja, ik heb iets anders gedaan: Carel gevolgd en goede boxen gekocht. Nu hoor je de "slechte kwaliteit" van MP3 files! Dus nu moet ik weer gaan investeren in een betere versterker, originele muziekfiles, zonder te comprimeren, etc.
Het is het en of het ander!
Wel mooi voor naast je bed, zo'n dingetje! Zit er ook een wekker op?
Walter

Magnus said...

Hou toch op met je jazzmuziek ...
Verschrikkelijk dat getoeter tot de lucht op is
:-)

Ronald Mol said...

Er zit inderdaad een wekker op. En je moet het niet zien als vervanging van je installatie, maar prettig als je aan het werk bent. Ideaal voor jou, alle Nederlandse zenders zijn heel eenvoudig te vinden.