Sunday, September 06, 2009

Pretpark jolijt

Gisteren hebben we de dag doorgebracht in het Dolfinarium. Op zich best leuk, ware het niet dat het een pretpark is. En in pretparken komen nu eenmaal heel veel mensen met heel veel meningen en heel veel grimmige ambitie om vooral van alle attracties te genieten. En wel op de beste plek die hun entree ze kan geven. Een vriend van mij wist de gemiddelde pretpark bezoeker te omschrijven met de poëtische titel: "Hondenkoppen". Ik geloof dat wij na gisteren tot een zelfde conclusie moeten komen. Wat een verschrikking om daar tussen te lopen.

2 comments:

Willem Admiraal said...

Ik heb die indruk zelf maar één keer gehad, en dat was ook in het Dolfinarium. Wát een volk liep daar rond zeg!

Misschien ligt het wel aan het Dolfinarium en niet aan de pretparken ik het algemeen.

Ronald Mol said...

Nou, ik weet niet of je wel eens in Artis, De Efteling, Ponypark Slagharen geweest bent......?? Een pretpark is heel erg leuk als er geen publiek is.
Overigens denk ik dat Euro Disney van een andere orde is.