Tuesday, May 25, 2010

De wijsheid van een kind

Willem had geen zin in ons, vandaar dat we ons heil bij Carel en Walter hebben gezocht. Was erg leuk om weer in Sant Cugat te zijn. La Masia van Sant Cugat schijnt helemaal je van het te zijn nu Barca er regelmatig op visite komt. Eten was weer erg goed en Walter wist de ober nog even te besproeien met wat Estrella Damm. Altijd goed. Meer foto's volgen morgen, maar een quote van Kajsa wil ik hier niet weglaten. Kajsa liep met haar moeder hand in hand weg bij mij en zei tegen haar moeder: "Wat is papa toch lief he, mam?........... en wat kan ie lekker koken, he?"

2 comments:

Willem Admiraal said...

Een mooie eerste zin Ronald....

Ik zat inderdaad liever met een andere lelijke spanjaard voor de 14e keer hetzelfde uit te leggen aan een chinees.

Ik maak het wel weer goed met je.....

Ronald Mol said...

Dat mag ik hopen. In ieder geval hadden we goed weer en dat was in Pamplona een beetje minder in dat weekend.