Thursday, May 27, 2010

Sociale media

Het valt tegenwoordig niet mee om nog een sociaal leven te leiden buiten het bijhouden van alle sociale media. Sinds augustus 2004 heb ik deze blog. Dat is dus bijna zes jaar. Met veel plezier schrijf ik. Soms elke dag en soms een week niet. Maar altijd met plezier. In de loop der jaren is daar voorzichtig Hyves, Facebook en Twitter bijgekomen. Facebook wordt steeds vaker gebruikt in Nederland en zal het dus waarschijnlijk wel gaan winnen van Hyves. Ik vind Facebook leuk. En hoewel ik altijd een rabiate anti-Twitteraar ben geweest, ben ik er nu, beetje gedwongen door mijn werk, ook mee begonnen. Ik weet nog niet helemaal of ik het nu leuk vind. Wat ik in ieder geval wel weet, is dat deze blog toch mijn favoriet medium blijft en bij het 10-jarig bestaan beloof ik een feestje.

3 comments:

Willem Admiraal said...

Ik heb een tijdje geprobeerd te twitteren, maar hield het niet vol. Ik vind het een beetje vrouwen medium.

Bloggen is ook nog steeds mijn favoriet, ook voor de familie ver weg.

Ronald Mol said...

Gelukkig maar, voor mij is bloggen ook nog steeds het mooist. Zou alleen wensen dat er een app voor mobiel bloggen op de blackberry nu eindelijk eens komt. Er zijn wel een paar leuke twits nu te volgens, nl. die van Paul de Leeuw en Frits Wester. Hebben jullie wel gemist vorige week in St. Cugat.

Walter said...

Blijven bloggen, boys!
Twitter is inderdaad voor meisjes en Hyves moest allang opgekocht zijn door Facebook!
Ronnie, je hebt gisteren weer wat gemist! Carel is om 24u door Cristina in de auto geduwd en Willem stond weer te dansen met mijn buurmeisje!!