Wednesday, June 02, 2010

Ben ik de enige?

Begin ontzettend veel zin in het naderende WK te krijgen als ik Van der Vaart, Sneijder en Van Persie zie spelen. Het Nederlands elftal staat er volgens mij goed voor. Waar ik de afgelopen toernooien echter helemaal niet goed van word, is de absolute smakeloosheid en gebrek aan creativiteit bij alle bedrijven, winkels etc, in Nederland. Of het nu een Thuistribune of opblaasbare kroon is, het kan altijd erger. Kijk die griet op de foto nu..... Ben ik de enige of heb ik medestanders? Stop alsjeblieft met die Oranje gekte, de verrassing is verdwenen en glimlach al veel langer.

5 comments:

Walter said...

Zoiets heet commercie, vriend. Weet je wel hoeveel invloed de WK op de economie in de deelnemende landen heeft? Veel dus. Plus daarbij staat dat Bavaria jurkje mij erg goed!!

Ronald Mol said...

Walter, Walter, Walter, ik kan merken dat je er nog steeds niets van begrepen hebt. Buiten dat het jurkje jou heel erg goed staat (mee eens, hij lijkt gemaakt voor jou), heeft het niets met commercie te maken, maar alles met smakeloosheid. Sorry, ik bedoel Smakeloosheid, met een hoofdletter.

Walter said...

Commercie

Ronald Mol said...

Oud Wijf

Ronald Mol said...

.....en smakeloos