Monday, August 30, 2010

Best een beetje druk

Morgen eerst Geneve en vervolgens Lausanne. De dag erna staat Zurich op het programma, om op tijd weer de blauwe vogel te pakken om op tijd in Noordwijk bij de BBQ te zijn. Vandaag nog even naar Amstelveen gereden, vier conference calls afgewerkt en een rood oor opgelopen van alle andere telefoontjes. Tussendoor even kijken of het allemaal goed gaat met Kajsa (en dat gaat het), om voor een paar dagen vooruit te koken voor de familie. Toen nog strijken, maar daar ben ik mee gestopt; de luiken vallen bijna dicht. Natuurlijk ben ik niet de enige met kinderen die dit soort schema's in de lucht probeert te houden, elke ouder met jonge kinderen en een beetje leuk werk, herkent dit. Maar, waarom is Mad Men nu zo populair? Ik denk het te weten.....! Rust, rust, rust. Nou ja, donderdag a.s. maar even niet te veel nadenken en de kaakspieren laten klapperen van het lachen met Harry en Lars.

5 comments:

Piet Stratenmaker said...

best zwaar zo'n werkweek van 2,5 dag !!!

Magnus said...

Beste Piet, de donderdag telt voor 3 ...

Ronald Mol said...

Hahaha, en daar heeft Lex de Polisverkopert niet ven terug .

Kermisklant said...

Niveau Corry Konings, boys ! veel plezier !

Willem Admiraal said...

Vertaling

Lekker door Zwitserland gereisd. Genève, Laussanne en nog tijd voor Zürich gehad ook. Daarna lekker naar Noordwijk voor een Barbecue. Vandaag in Amstelveen geweest en vier belletjes gehad.

Tussen door nog tijd over voor Kajsa en om lekker te koken.

En dan heb ik donderdag nog een mannenavondje ook.

Wat een heerlijk leven heb ik toch.

Nèt hoe je het bekijkt.....