Thursday, September 30, 2010

Bontjie Stars

Al jaren ben ik een groot bewonderaar van Paul de Leeuw. Helaas ben ik dat niet van Erben Wennemars en Filemon Wesselink. Twee persoonlijkheden die volkomen verbleken bij Paul de Leeuw. Filemon kijkt (zoals hierboven) continue vol bewondering naar Paul de Leeuw en Erben, ach, wat kan ie lekker schaatsen he, die gozer. Volgens mij zou een periode van "radiostilte" Paul de Leeuw geen slecht doen! Gewoon stoppen dus met de show die vernoemd is naar het beroemde nummer van de Bontjie Stars: Kijk eens even in je Madiwodo".

2 comments:

Ria Visser said...

Ik heb veel meer bewondering voor Erben dan voor Paul 'Vreetziek/Humor ten koste van' de Leeuw. Meer dan 77 wedstrijden gewonnen waaronder 2x wereldkampioen sprint en 2 Olympische medailles.

Volgende week stopt Filemon.
Over twee weken stopt de MaDiWoDoVrijdagshow.
Over drie weken stopt Paul de Leeuw met produceren.
Over vier weken stopt EVA Media.
Over vijf weken stopt Paul de Leeuw met al zijn presentatiewerkzaamheden.

Gelukkig ! Zijn we daar vanaf, de man die zichzelf al jaren aan het herhalen is.

Ronald Mol said...

Ria, je hebt helemaal gelijk. Hij is zichzelf aan het herhalen en daarom wordt het tijd dat we hem eens een tijdje niet meer op TV zien. Ook ik heb bewondering voor de sportieve prestaties van Erben W. Wil nog niet zeggen dat hij het goed doet op de buis. Tenzij je natuurlijk M.van N. napraat. Nog een voorbeeld. Niet iedere verzekeraar is een goede voetballer. Of niet iedere Kettler roeier doet het goed op de schaats.