Tuesday, February 01, 2011

Boekenblij

Als een kind zo blij met het op de kop tikken van bovenstaande boeken. Het boek over de "Amerikaanse" jaren van Cruijff, is een echt boek voor de voetballiefhebber. Kan me nog goed herinneren dat hij werd geintroduceerd bij de NY Cosmos en ben benieuwd hoe hij deze jaren heeft ervaren. Uitverkoopje bij de boekhandel, dus dubbel zo leuk. Mooi "You've got Mail" boekhandel gevoel. Het tweede boek vertelt in 100 schetsen iets over de verschillende Italiaanse regio's en dat doet het altijd goed in de categorie wegdromen. Ik kan niet wachten, morgen maar beginnen in het vliegtuig naar Parijs.

3 comments:

Magnus said...

Grappig, El Salvador heeft nooit onder contract gestaan bij New York. Slechts een enkele testwedstrijd gevoetbald en vervolgens getekend bij Los Angeles Aztecs.

En dat heb ik moeten opzoeken, want als 9-jarige destijds heb ik daar namelijk geen enkele herinnering meer aan.

Ronald Mol said...

Maar daarom heb ik het boek ook gekocht, omdat ik niets weet van Cruijff in de US. Wat ik nog wel weet dat er destijds artikelen in de Nieuwe Revu stonden waarin de vlucht van Neeskens naar de US gelinkt werd met cocaineverslaving. En ondanks mijn negen jaar weet ik dat nog gewoon. Heb jij tot je 9e heel erg gezopen ofzo, dat je dat niet meer weet?

Magnus said...

Had last van een posttraumatisch syndroom wegens een bal op een paal in Buenos Aires.