Monday, October 04, 2004

Koffie

Sommige mensen hebben hun hele leven nog nooit koffie gedronken. Voor mij is dit onbegrijpelijk. Zo lust Harry bijvoorbeeld geen koffie, maar toen hem gevraagd werd wat hij wilde drinken, tijdens een sollicitatiegesprek, zei hij in zijn zenuwen: "Koffie, alsjeblieft." Nu is Harry hier toch goed in, want toen hij zijn derde broodje haring achter de kiezen had tijdens een kermis in Heemskerk, lang, lang geleden, ging hij over zijn nek, met als commentaar: "Ja, ik lust geen vis."
Maar goed, koffie dus. We zijn op zoek naar een nieuwe espressomachine en we twijfelen tussen de Nuova Simonell, Mia en de Bugatti. Het zal de laatste wel worden. De Mia is wel grappig, maar is dat ook voornamelijk. In reviews komt de Mia er ook minder goed vanaf. Wel geweldig dat je via de digitale snelweg ervaringen van anderen kunt lezen. Zo ben ik al een jaar of vier een gebruiker van de site Ask an Owner. Vandaag nog even een nieuw pre paid telefoontje gekocht voor Nederland, zodat vrienden en bekenden niet iedere keer naar een Spaans nummer hoeven bellen. Maak gebruik van een nieuwe aanbieder, Qick, het lijkt me duidelijk van welk netwerk de jongste zoon van Harry gebruik gaat maken.....
PS: DIT IS EEN GEWELDIGE SITE OM ONLINE APPARATEN EN KOFFIE TE KOPEN.

2 comments:

Anonymous said...

Ik BEL wel eerst voordat ik een BAKKIE kom doen . . .

Anonymous said...

Ooo, de Bugatti ziet er echt leuk uit! Maakt het apparaat ook lekkere koffie mag ik hem graag ook hebben hoor. Ook leuk met je Blog, en Barcelona...jeejte, lijkt me heerlik. Tot lezens, hoor!

Jeroen - http://www.wolfers.nu/idag