Saturday, October 16, 2004

K*T week achter de rug

Wat een ontzettende kl**e week heb ik achter de rug. Professioneel zat het allemaal niet mee en het gebrek aan eigen ondernemerschap doet zijn kop hardnekkiger opsteken. Maar, ik vecht me door dit dipje heen, het komt allemaal wel weer goed. Ik merk dat de vloeibare manier van leven veel van mijn krachten vergt. We zullen het huis in Sant Cugat een maand later gaan betrekken, omdat ik de komende maanden me ook een beetje op de Nederlandse markt zal richten............ Waar ik op dit moment wel erg van geniet, is het boek "Een schitterend gebrek" van Arthur Japin en de gedichten van Ingmar Heytze. Lees hier eens een aantal gedichten en sla vooral "Gymles" en "Sollicitatie" niet over. Verder geniet ik ook elke dag erg van de strip Dirk Jan in het Parool, van Mark Retera. Goede actie van mijn partijgenoot, Boris Dittrich, in Cuba overigens. Eén van de weinige écht betrokken politici in Nederland

1 comment:

Magnus said...

Kameraad, good times bad times, we gaan nu weer voor het goeie