Friday, October 01, 2004

Erotiek en gadgets

Gisteravond pas om kwart over één thuisgekomen. Eén of andere butthead was nogal brutaal tegen het bedienend personeel, met als gevolg dat hij er na afloop door de Marechaussee werd uitgepikt en wij een uur vertraging opliepen. Geweldig..... Toen ik gisteren in de auto door Barcelona naar het vliegveld reed, zag ik een geweldige foto voor een erotisch filmfestival in Barcelona. Kijk hier maar eens. Verder kunnen alle gadgetliefhebbers hun hart op halen op de site Engadget. Zo waren er beelden van de nieuwe Blackberry en een artikel over mobiele telefoons van een paar jaar geleden. Als laatste nog een link naar een site waar de meest geweldige t-shirts kunnen worden besteld, Bluecat.

5 comments:

Willem Admiraal said...

Hey Ronald. Ik geklikt op jouw erotische link. Meteen komt Irene kijken wat ik aan het doen ben. Zelf ook een bloggie begonnen: willemadmiraal.blogspot.com.
Groetjes....

Magnus said...

De shirtjes zijn erg leuk, maar 16 pond is toch wel iets aan de prijzige kant.

Ronald Mol said...

Larssie, je leeft maar één keer en kan het maar één keer uitgeven..... Gewoon doen dus.

Ronald Mol said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Magnus said...

Ik heb net weer hele leuke comic-shirtjes besteld voor €11, kijk now we're talking