Friday, November 19, 2004

Apple fan

Mijn hele leven ben ik al een stiekeme Apple fan. Niet alleen heeft Apple in de loop der jaren het meest coole design gehad, ook de software is altijd superieur geweest aan die van andere software fabrikanten. Zo zat ik tijdens een stage in 1992 bij Konsumentverket in Zweden al te werken achter een Macintosh op een Apple netwerk (heel bijzonder voor die tijd), met een windows interface (lang voordat Microsoft dit introduceerde werkte Apple hier al mee, sorry As) én met een muis. Vervolgens heb ik mijn afstudeerscriptie ook nog op een Macintosh voltooid, maar daarna ben ik te schijterig geweest om de switch volledig te maken. Iedereen gebruikt immers Windows based computers. Eigenlijk helemaal niets voor mij om op dit punt met de stroom mee te gaan, maar wie weet. In ieder geval heb ik het meest coole merk van het moment al een tijd, de iPod. Apple en iPod als meest coole merken ter wereld. En nu gaat Apple ook nog een geweldige winkel openen op Regent Street in Londen.

No comments: