Thursday, November 04, 2004

Wine Educater + Sant Cugat

Het is bijna half twee en ik heb een ontzettend leuke avond met Severijn achter de rug. Severijn is de financiële man van de Parkmobile Group, maar was voorheen de financiële man van Denkk. We hebben geweldig gegeten in een restaurant in Sant Cugat op voorspraak van Desiree van Central de Torres, nl. Lua Lunch. Hier komen we zeker terug. Het restaurant is sinds vijf maanden open en het was super! Modern, gezellig en goed. Leuk dat iemand uit Nederland eindelijk ziet wat ik hier heb opgebouwd het afgelopen half jaar. Morgen gaan we de Spaanse B.V. oprichten bij de notaris met Edwin, één van mijn dierbaarste vrienden die al heel lang in de buurt van Barcelona woont. Edwin is één van die mensen die er altijd voor je is, net zoals zijn vrouw overigens. Dit geldt overigens ook voor ons, want ook wij zij bereid ver te gaan voor Edwin en Fernanda. Leuke dag gehad, overmorgen komt de verhuizer in Alkmaar en ga ik nog even borrelen met de internet miljonair Tim Ellinger van Global English..... Oh ja, tegenwoordig zijn Astrid en ik ook bereikbaar onder een alternatief email adres, nl: astridd@wneducater.com en ronalld@wneducater.com.

No comments: