Tuesday, November 02, 2004

Starbucks

Op dit moment maak ik gebruik van de wifi hotspot in Starbucks op Avenida Diagonal. Ze kennen me hier ondertussen, want ik ben geloof ik voor de 6e keer bij Vodafone geweest om een probleem op te lossen. Het ziet er naar uit dat het nu opgelost is (en dat dacht ik alle voorgaande keren ook......). Vanmorgen in de auto het verschrikkelijke nieuws over Theo van Gogh gehoord. Ook op Schiphol heerste er verslagenheid, maar vooral woede bij passagiers die het hoorden. De tegenstellingen in Nederland zullen groter worden en de standpunten ten aanzien van bepaalde bevolkingsgroepen zullen verharden. Een man met wie ik aan de praat kwam, vind dat alle imams van Nederland verplicht aanwezig zullen moeten zijn bij de begrafenis van Theo van Gogh. Zit iets in.

No comments: