Wednesday, June 08, 2005

Rianne, René en Bergen

Gisteravond zijn we op bezoek geweest bij René en Rianne Braam. Voor de IJmonders onder ons, beter bekend als Rianne Schram. Rianne ken ik al meer dan 20 jaar en ze wonen op dit moment in een zomerhuis in Bergen. Daar moet ik direct bij zeggen dat het zomerhuis wel op één van de mooiste stukjes Bergen staat en dat er binnenkort een prachtig huis op komt te staan. We hebben een erg gezellige avond gehad en er zullen er nog vele volgen vermoed ik. Verder een nieuwe laptop besteld, want de huidige is bijna overleden. Vanavond voetbal kijken bij Lex op de Oudegracht, Assie gaat vanavond weer naar huis en ik morgenavond. Verder volgt later deze week nog een nieuwtje.

5 comments:

Magnus said...

Rianne van de waterpolo, net als Karin kuipers ??

Ronald Mol said...

Juist ja, that's her.

Anonymous said...

Ha Ronald, jammer dat ze jouw nieuwe aanwinst vergelijken met mijn huidige: the M100 earned a PC WorldBench 4 score of 115, on a par with the 116 mark of Dell's Latitude X300, which has a 1.2-GHz/600-MHz Pentium M, too (the X300 had 640MB of RAM, however, while the M100 pulled off its score with just 256MB).
Had maar ff gevraagd!
Zie hier comparison: http://www.pcworld.com/reviews/chart_comparison.asp?aid=116579&prodid=19167&prodid=18948

Anonymous said...

sorry, die vorige comment was van mij, die jongen die liever bezopen met 2 wielen rijdt!

Ronald Mol said...

Dan doet het me in ieder geval goed dat ik een iets hogere score heb weten te bereiken. Joh, Walter, het is lood om oud ijzer. Uiteindelijk komt het voor een groot gedeelte op hetzelfde neer en spelen persoonlijke voorkeuren en ervaring ook een rol. Ik heb heel erg goede ervaringen met Toshiba, omdat dit robuuste machines zijn, vandaar.