Wednesday, November 23, 2005

Nederlandse gadgetsite

In navolging van Engadget, heeft Webwereld nu ook een Nederlandse gadgetsite in het leven geroepen, Gadget.nl. Een aantal zaken op deze site trokken mijn aandacht. In de zomer houden muggen behoorlijk huis in Sant Cugat. Via WiFi is het nu mogelijk om de bijtende vrouwtjesmug de (finale) les van haar leven te leren. Volgend jaar maar aanschaffen dus. Via dit apparaat kun je al je muziek vanaf een harde schijf afspelen en via je PC bedienen. Verder kan Walter binnenkort zijn lol niet meer op met deze 3D televisie speler. De mooiste gadget is volgens mij echter de zelfroerende koffiemok, iets wat in geen huishouden mag ontbreken lijkt me.

3 comments:

Anonymous said...

Nee, het is mij weer duidelijk wie het druk heeft! Gisteren lekker gelunched met echt goed gezelschap.
Vind dat maar eens een gadget voor!

Anonymous said...

Trouwens waarom zou je zover weg zoeken: BCN FUTUR heeft hele leuke gadgets voor jou!

Ronald Mol said...

Hé, zie ik daar nu een commentaar van Knorretje? Hahaha.